Fra i dag kan du lese oss med en finger.

Artikkelen ble publisert for over 1 år siden. Tekniske egenskaper, priser og andre fakta kan ha endret seg siden publisering.

Byggmesteren blir lettlest på mobil og brett

Nå lanserer vi en nettside for deg som vil lese mobilt.

Sjekker du også våre siste nyheter med mobilen? Stadig flere av Byggmesterens lesere bruker ikke lenger PC når de vil vite hva som skjer.

Derfor lanserer vi nå en ny nettløsning med samme nettadresse, byggmesteren.as.

Samme innhold på mindre skjermer

Som mange nettaviser er Byggmesteren ikke den samme gode leseropplevelsen på mindre skjermer. Nettsiden kan bli for liten og knotete å finne fram i. Når over 30 % av Byggmesterens nettlesere brukte mobil og nettbrett i 2013, var det jammen på tide å gi dere et enda bedre tilbud.

For alle mobiler og nettbrett

Når du i dag går inn på Byggmesteren.as merker nettsiden vår hva slags skjermstørrelse du leser med. Så tilpasser Byggmesteren seg øyeblikkelig til din skjermstørrelse – du kan gjerne snu og vende på skjermen for å lese akkurat som det passer deg.

Lett å bla og finne

Nyhetene ligger etter hverandre i utgitt rekkefølge, slik at du kan bla deg nedover med tommelen. Øverst har du bare et søkefelt og et menysymbol. Klikk på symbolet for å gå videre til Byggmesterens Reportasjer, Kommentarer osv.

Søkefeltet og menyknappen er alt du trenger for å navigere på Byggmesteren.
Søkefeltet og menyknappen er alt du trenger for å navigere på Byggmesteren.

Herfra har du enkel tilgang til alt innhold på Byggmesteren. For eksempel kan du kose deg med en av bildereportasjene, zoome enkelt inn på detaljer i bildene og lære mer om bygget.

Du får opp enkeltbilder fra artikler som enkelt kan studeres med et klikk.
Du får opp enkeltbilder fra artikler som enkelt kan studeres med et klikk.

Når du finner en intressant artikkel vil du ofte få gode forslag om andre relevante artikler som angår det du leser om. Disse venter under artikkelen du leser.

Prøv og si fra

Byggmesteren håper du liker den nye leseropplevelsen. Samtidig vil vi gjerne ha dine kommentarer og forslag til forbedringer. Skriv inn ditt tips i kommentarfeltet under eller send oss en e-post.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *